آیا این بسیار جدی برای بیمار با کراتینین 1.7 و 65 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

سطح کراتینین نرمال 0.5 ~ 1.3 است، کراتینین 1.7 بالاتر از سطح طبیعی است، اما نه بیش از حد است. بنابراین برخی از افراد در نظر گرفته که آن را بسیار جدی است، به طوری که آنها همیشه آن را نادیده بگیرد و آن را درمان نیست، بلافاصله. آیا جدی برای بیماران با کراتینین 1.7 و 65 درصد عملکرد کلیه؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

همانطور که همه ما می دانیم که کلیه ما تابع جبرانی قوی، حتی باقی مانده 75٪ از عملکرد کلیه، آن را نیز می تواند موثر کار می کنند. پس از آن را به 65٪ پایین ممکن است برخی از علائم به نظر می رسد اما بسیار جدی است، بیمار ممکن است آن را نادیده گرفت. با هم رفتن، بیماری خود ممکن است از بدتر شدن. تنها پس از آن شروع به زندگی عادی خود را تحت تاثیر قرار دهد، آنها متوجه جدی از این بیماری است. بنابراین هر بیماری را نادیده بگیرد، حتی یک قلع دار، اگر آن را نمی توانید به خوبی کنترل، ممکن است به بیماری بزرگ منجر شود.

هنگامی که کراتینین خود را کاهش دهید به 1.7، شما باید به بیمارستان های عادی بلافاصله بروید و پزشکان ممکن است به شما کمک کند. اما در کشور های غربی، هیچ روش درمانی خوبی برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. به منظور کمک به بیماران بیشتر، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه را به شما. این ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال به بیمار، AOS به عقب، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط لرزش دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن به بهبود کلیه ها، Äômicro گردش خون و بازگرداندن کلیه، AOS آسیب دیده تابع به طور موثر. با کمک آن، بیمار با 65 درصد عملکرد کلیه و کراتینین 1.7 می تواند بهبودی از آن را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کراتینین 1.7، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

آیا این بسیار جدی برای بیمار با کراتینین 1.7 و 65 درصد عملکرد کلیه





:: برچسب‌ها: کراتینین 1 , 7، 65٪ عملکرد کلیه، آن است که بسیار جدی برای بیمار با کراتینین 1 , 7 و 65 درصد عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: